Sunday 25 December 2011

cuti terakhir buat pelajar sekolah!

assalamualaikum semua! haha.. sebenarnya blog ni belum ada yang baca sebab saya masih private kan blog ni. saja nak buat banyak-banyak post  baru nak promote! eceh. macam ada orang nak baca. hehe.. its okay i dont really mind bout it.. oh, berbalik pada tajuk saya tu.. hari ni merupakan minggu terakhir cuti persekolahan bagi pelajar sekolah. ye, buat PELAJAR SEKOLAH! hehe,oh well ! now im officially not are school kid anymore. coz i just finished my spm. so buat pelajar-pelajar sekolah selamat kembali ke sekolah ye adik-adik. belajar rajin-rajin...hehe. walaupun saya bukan pelajar sekolah tapi saya tetap pergi sekolah tiap hari kecuali public holiday. kenapa eh? sebab saya kerja kat  bookshop sekolah saya.. untuk 2 bulan je kot.. asalkan ada pengalaman bekerja pun dah cukup.sekolah seronok tapi stress sikit. so selamat belajar bersungguh-sungguh buat adik-adik saya dan jugak mereka yang masih bersekolah!


                                         

No comments:

Post a Comment