Saturday 14 April 2012

Al-Quran digital :)

Assalamualaikum semua, hari ni saya nak mempromosikan Al-quran digital.. seperti yang anda semua tahu Al-Quran digital hangat diperkatakan pada masa kini.. jadi saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberitahu bahawa saya juga salah seorang daripada penjual nya ..hehehe

Oh, sebenarnya.. kita bukan menjual Al-Quran.. tetapi menjual pen digital tu..tetapi anda anda menerima beberapa item yang lain seperti Al-quran etc.. pen tu boleh membaca ayat Al-quran..dan terjemahan nya sekali! hebat kan?  haa.. jadi jangan lepaskan peluang untuk membeli nya pada harga serendah RM 280 sahaja. sangat murah berbanding harga pasaran yang memcecah RM 300 keatas..


Kelebihan Pen Al_quran Digital
# Mendapat Kelulusan KDN
# Terjemahan 2 bahasa BM-BI
# Tahan selama 8 jam penggunaan dan hanya perlu cas seperti handphone
Ringkasan model M3:
  • Aksesori yang disertakan sekali dalam kotak
  • Bateri boleh dicaj semula (kegunaan selama 6 Jam)
  • Memori 2GB
  • Perlu ‘off’ sendiri,tak automatik.
  • 4Qari.
  • Pen Membaca Yang Berdiameter 1.5cm Dan Panjang 7cm.
  • Buka Iqra, Doa Haji Dan Umrah disertakan.
  • Double Speaker.


kalau anda nak beli boleh email kepada saya : aqilahhani@yahoo.com /
 fb saya http://www.facebook.com/aqilah.ahaw sekian, terima kasih :)

No comments:

Post a Comment