Wednesday 8 May 2013

saya kembali menulis.

assalamualaikum semua. yea.. saya kembali menulis. haha.. dah lama update blog sejak masuk Matrikulasi Selangor , kehidupan sebagai seorang pelajar matrik sangat sibuk dan padat. jadi tiada ruang untuk update blog.. hampir setahun blog ini tiada penghuni. tapi sekarang im back!

sekembalinya saya disini. nak cerita tetang pengalaman sepanjang belajar di kolej matrikulasi selangor (KMS). ada suka duka manis masam tawar. yea senang citer semua ada lah! hehe

kalau korang semua nak tahu..memang pilihan pertama saya untuk sambung pelajaran ,lepas tamat sekolah menengah untuk menuju ke matrik. jadi segala pahit penat semua kena tanggung sendiri sebab ini kehendak diri kan. apapun saya nak bagitahu tiada rugi masuk matrik.nak tahu kenapa?? jom kita jelajah kembara pengalaman saya.

1.dapat tubuhkan kelab pengacaraan .wink wink... im miss president :) *banyak sgt dugaan dan cabaraan ! saya akan buat 1 post mengenai kelab ini yea kawan2

2. jadi class rep untuk subjek acc * ni pun ada suka duka nya..hehe.. * 1 post utk cerita pengalaman jadi class rep .

3. dapat jadi johan untuk hari inovasi di kms! *bertanding dgn 19 praktikum yo!!! debarrrrr. * ni pun saya akan kepilkan bersama 1 post istimewa... pahit pada mulanya..tp Allah maha mendengar diberikan kemanisan pada pengakhiran pada saya. syukur ya Allah

4. naib johan untuk wakil kebangsaan bertanding dengan 14 or 15 (*xpasti bilangan dia.dah lupa hehe..) kolej matrikulasi termasuk kolej mara bawah kementerian pelajaran malaysia
.program i-DICA.

5. dapat roomate and classmates yg gempak ha ha ha! selepas ini saya akan update tentang insan2 yang superb di kms ye..

oklah nnt saya post lg  mengenai perkara diatas ye


No comments:

Post a Comment