Wednesday 17 August 2016

Dilemma

Hai assalamulaikum, 

bila la pengakhiran cerita dropship ni nak abis.. ok apa yang dilemma sangat. dilemma bila customer kau minta update dan kau dah blur tak tahu nak respon apa. kepala pun sakit makan tak lalu ( ni propa).. dan asyik tido?

haha apa kaitan simpton atas tu? ok kaitannya macam ni aku ni xsuka susahkan customer buat dorang msg tiap masa...tp bila dorg start msg dan aku xtau nak reply apa aku jd bersalah pastu pening kepala fikir bila nak selesai.. bila banyak fikir malas nak makan ( tapi lapar pastu turun gak bwh cari makanan haha) dan tido adalah lebih baik sbb kau dapat lupakan masalah tu jap. haha nampak tak?

lagi satu aku ni xsuka simpan sorang- sorang nak citer kat orang. tp xnak citer kat orang negatif minded nnt lagi problematic.. dan nasib baik aku ada student yg sporting afiqah comel! hahaha.. aku anggap dia dah macam kawan or adik sendiri memandangkan xada adik perempuan. sbb dia ni baik hati and sangat memahami boleh bawak bergurau style bdk U. hahahaha

lepas aku penat tunggu en H reply, he seems so busy  and i dont know what he's doing maybe lots of work..aku pun rasa bersalah asyik msg.. pastu dia kata nak call? aku cakap msg jela..pastu macam mana nak msg dia tgh driving, aku pun minta maaf mana nak tahu.hehe


after a fews hours, aku tertido aku ingat dia dah balik or sampai destinasi dia,, so aku pun msg la dia,, minta dia reply ( dah mcm apa je paksa2 org reply) im not like this. pls forgive me,, the customers force me from inside. dush!and he snap picture as a prove that hes still driving huhu..

ok aku pun lepas solat maghrib tido la balik.. haha kan dah cakap masalah ni buat aku banyak tido.
bangun tido dah pukul 10 lebih kot.. still no reply..ok xpe maybe dia baru balik nak mandi solat makan etc.. aku pun buat la apa yg patut..solat isyak, solat tahajjud solat taubat solat hajat,, minta la Allah permudahkan dan ampunkan dosa.. lepas tu online fb.. omg dpt msg lagi customer tanya,.. ok stress datang balik hahaha.

almost 12 a.m but still no reply.. aku assume En. H dah tido hahaha. hebat tak main teka teka.. so aku pun msg la dalam wassap group student aku bgtau aku geram.. hahaha. sebenarnya aku xkisah pun orang xreply msg aku tp sbb ni dah mcam berkaitan dgn pihak lain so u know the pressure is there?
even ade je xreply lebih 2 minggu benda urgent kot. haha tp aku sabar sbb dia xde kaitan dgn org lain..

pastu aku msg group afiqah je online dia la layan aku tgh geram haha,, sorry fiqa dah la esok exam.






tgk fiqa ni.. dia mcm xpecaya aku tgh mrh,, dia boleh gelak?  huhuhu...


ok aku explain situasi sebenar tp still dia gelakkan aku lagi? what huh....

.

pastu aku reply pun tunggang terbalik,, auto correctnya.. adoi hahaha.
boleh pulak dia kata ada sesuatu? and i was thinking scam ke?
and she replied sesuatu 'perasaan'

pastu tetiba masuk bab jodoh? omg fiqa,, kak hani xtau ntah ntah dia dah kawen  dah ada family ke apa benda selamba je dia cakap jodoh..sekali dpt Bengs.. haha sorry tak sengaja orang tgh mrh dia main2... pastu dah la.. nak tunggu penerbit reply i dont think so..dia dah selamat tido kot. 


semoga cepat selesai semua ni Ya Allah permudahkan la
pendekkan cerita ni jgn ada sambungan dah, biar abis cepat senang nak fokus study and interview,








No comments:

Post a Comment